dissabte, 10 de gener del 2009

De nou, Argentina.

Eiiiii! Ja estem per les costes de l'Argentina, recordem que aquí estem a ple estiu, molta calor, la gent està de vacances, etc. i nosaltres no ens ho voliem perdre. Arribem de Méxic el dia 8 cap a les 5h del matí a Montevideo (Uruguay), tot seguit un bus cap a Colonia (Uruguay) per agafar un ferry el dia següent (dia 9) en el que creuem el Rio de la Plata i que ens durà de nou a Buenos Aires, i com que ja hem visitat aquesta capital, doncs agafem un bus de 5h cap a San Bernardo del Tuyu, poblet que es troba en plena costa Atlàntica, 96 Km de sorra, gent, bikinis, discos, moda, a on a la platja s'hi venen Panchos (hot dogs), mazorcas de maiz, churros, gelats, sucs de fruita naturals, i tot tipus de bijuteria falsificada!! Com si l'Espai Gironés tingués piscina, en fin, ca'l guiri, és el Miami Beach dels Argentins, one hundred milion persones!! Res, no ens agrada, ens hi quedarem fins demà, per descansar (que després de dos dies viatjant encara no hem pogut desfer-nos del nostre amic el jet-lag) i recuperar aquella morenor que hem perdut, i el diumenge seguirem fent camí dirigint-nos direcció al sud seguint la costa, el destí encara no el sabem, ens deixarem guiar per la gent del propi país i per la nostra intuició, que tant bé ens ha funcionat fins ara.

Doncs res més, ah si, si us fixeu amb les fotos veureu a un tiu sense pèl al costat de l'Anna, no patiu, sóc jo, però sense pèl i sense barba!!! per fi!!! Aquí el corrent funciona a 220V i he pogut endollar la màquina d'afeitar, jejeje i ja que hi erem tots dos ens hem tallat el cabell, uns més que els altres, però estem la mar de makus.

Colorin colorado... que internet es muy caro!!!

1. Ei malpadrits! Aquí Ricardus dsd Sarrià Abourrit city! Que tal x aquí macus?? Quina pelada cucurutx, tela!! A veure si aneu renovant aquest blog! S'us troba a faltar! Ara examens i merda d'aquesta x aquí... Pos res, a veure si ens expliqueu noves coses macus! Un ptunassu i una abraçada gegant! Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

2. Ei caminantperamericadelsudians!

jo em sumo a la petició d'en Ricard d'actualització del blog i a més a més solicito que ens envieu les fotos de l'èpic viatge que vam fer des de Coyotepec fins a l'aeroport fent de mainaderes d'en Gumà i en Bisonte.

Camineu camineu i recordeu que el camí és fa al caminar, com deia en Serrat. Al igual que les tortitas es fan tortillejant!

3. records de ta mare en proves des de salt !!

4. al final m'he pogut donat d'alta i comentar alguna cosa, tinc un company que es un crac.
    Esteu estupendos amb el new look. Apa ja parlem.Un petó.

5. Esteu molt guapos tots dos!!!! ES nota que us prova el viatge! Un petonàsssss!

Marta fisio

6. Ei!!!! que en Peto ja comença a estar informatitzat!!! jijijiji...
    Veig que esteu de puta mare!!!
    He enviat el missatge aqui perque no sabia per on fer-ho... vinga macos!!! acabeu de disfrutar el viatge, jo ja anire donant senyals de vida perki!!!
    AAhhhh unes fotos molt xules!!! esteu molt macos!! Vinga a disfrutar!!!!!